kisah ramadhan 1431H – siri 14

yo~

sudah 2 minggu berpuasa, hampir separuh jalan kita menempuhi bulan yang penuh berkat ni. lagu raya dah boleh berkumandang secara berleluasa…baju raya banyak dah siap tempah, kalau yang belum tempah memang hagham la tailor nak amik…makin tua ni, makin kejap masa berlalu…kejap je dah petang, kejap je nak abis minggu.

best ah korang dapat duit raya RM500 yer~ ok lah tu dari takde apa langsung…ye tak?

so, camne plan raya korang? dah buat kajian semula lepas dapat suntikan modal RM500 ni?

Advertisements

3 thoughts on “kisah ramadhan 1431H – siri 14

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s