kisah ramadhan 1431H – siri 12

yo~

memang susah bila orang atas suka meroyan tak tentu hala kan? orang nak raya pun dah tak aman, tak chill~

humph…abam baru berangan nak chill lama weekend ni sempena menyambut kemerdekaan dan lepak-lepak 5th anniversary ozf kat rumah ayan cikedis. tapi semuanya jadi sia-sia dan hampa kerana cuti abam tak approve. abam nak cuti sehari je 3o ogos tu pun tak bleh, dah ler cuti abam kena pendekkan sampai 3 syawal je…pikir lama-lama tensen buat hilang akal, nanti batal puasa pulak kalau dah hilang akal.

kadang-kadang stress bila keadaan macam ni melanda organisasi. nak buat camne, redah dan layankan aje. hari ni hari kita kena, nanti-nanti ada la pulak hari kena kat dia balik…amik iktibar jadilah orang bertimbangrasa.

memang double-whammy sungguh! oakley hilang, mood nak beraya cam potong sikit…dengan cuti tak berapa dapat pulak. isk~

apaperpun, hari ni besday mama…

one two, i love you…
three four, you are the one i adore…
five six, when healthy and sick…
seven eight, you are always my date…
nine ten, forever til the end…

ucapan happy birthday dari barney 😉

Advertisements

2 thoughts on “kisah ramadhan 1431H – siri 12

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s