kisah ramadhan 1431H – siri 2

yo~

selesai sudah 2 hari puasa…ok kut walaupun semalam rasa cam berpino-pino lepas isap rokok.

dunia berputar, udara kipas mencucuk berjarum-jarum…

ramadhan memang sungguh mencabar. walaupun setan semua dikunci namun, setan dalam diri makin berleluasa kalau tak dikawal. lagi-lagi atas jalan…pagi, petang semua sesak. semua bawak kereta macam baru semalam dapat lesen, semua nak mencelah macam dia sorang je nak buka puasa, semua amik lap makan lane sebelah macam dia pemandu formula 1.

takpelah, hari-hari biasa pun ada je auntie yang bawak keter lane paling kanan tapi lagi perlahan dari lane paling kiri. spek besar, rambut mengerbang, muka ketepek lagi 5 sentimeter nak ke windshield

ehh, puasa!

Advertisements

3 thoughts on “kisah ramadhan 1431H – siri 2

  1. ari tu masa berulang-alik mesyuarat di kl 2-3 hari berturut-turut i sempat jatuh cinta dengan pemandu hyndai getz. ari tu dah hafal number plat dia tapi sekarang dah lupa. hehe. tapi ari2 terserempak ngn dia cuma berpisah bila i amik kiri ke jalan istana, beliau meneruskan ke jalan tun razak gitu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s