tahun baru

yo yo~

dah seminggu kita masuk tahun baru, apa cerita beb?

tahun ni, abam memulakan kisah kehidupan baru di bilik baru yang ada karpet. bilik sebelum ni tak layak karpet, tah pesal tah…bagi je la karpet kan? takde masalah pun. bilik baru kira ok la, permandangan masih lagi ala-ala CEO drama melayu. kaki persegi besar sikit, sesuai dengan timbunan kerja yang datang sekali. memang pakej la…siapa cakap kerja senang? meh sini abam seligi. tau la abam takde embiyeay, mana nak layak keje camni…tahpaper.

ibarat sirih pulang ke gagang (jangan salah paham, abam tak kembali ke majestic building), abam kembali ke pangkuan tempat pertama abam duduk masa lapor diri dulu tapi bukanlah post yang dulu tu. akan tetapi, ada jugak tabesh bila meningkat setempat cam jogging setempat ni sebab, yang dikendong belum dapat dilepaskan, yang dijunjung makin banyak bertambah. apa leh buat, redah takpun layankan aje.

sekarang ni, terasa masa makin suntuk nak bersosial secara dalam talian.

Advertisements

4 thoughts on “tahun baru

  1. Tahniah abam. kiki tumpang gembira dengar kwn2

    biarlah yang dikendong tak lepas, yang diharap tak dapat lagi.. sebab jalannya dah ke situ, hanya kesabaran yang perlu kita ‘yo’ kan sentiasa.

    bininya nak bulan madu di kapal keras…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s