kemalasan

kelepek kelepek…dush dush!

chedin selak-selak blog dia..aduh malas sungguh chedin hapdet blog. kalau hapdet pun seminggu sekali (tu kira cukup baik dah)…kalau tak sebulan sekali, takpun 3 bulan sekali..hadui. chedin kemalasan nak tulis blog, tak tahu kenapa tapi terasa macam segala skil penulisan (macam ada pun) dah berkarat…skil lain pulak kut yang improve…cewah!

hachiommmm! terbersin sekejap dek habuk-habuk kecil yang bertebaran tatkala helaian demi helaian blog berabuk ni diselak…sroottt sroottt!

dengan budak kecik ni, kadang-kadang je malas…uhuhu~

Advertisements

2 thoughts on “kemalasan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s