kemalasan

kelepek kelepek…dush dush!

chedin selak-selak blog dia..aduh malas sungguh chedin hapdet blog. kalau hapdet pun seminggu sekali (tu kira cukup baik dah)…kalau tak sebulan sekali, takpun 3 bulan sekali..hadui. chedin kemalasan nak tulis blog, tak tahu kenapa tapi terasa macam segala skil penulisan (macam ada pun) dah berkarat…skil lain pulak kut yang improve…cewah!

hachiommmm! terbersin sekejap dek habuk-habuk kecil yang bertebaran tatkala helaian demi helaian blog berabuk ni diselak…sroottt sroottt!

dengan budak kecik ni, kadang-kadang je malas…uhuhu~