ketua cawangan

my dearest blog,

semua tunduk dan panggil abam ‘taikor’…

yeah, hari ini secara tak rasminya abam menjalankan tugas sebagai ketua cawangan kongsi gelap hung hing di causeway bay baru. agak tak best sebab masih belum cukup panas lagi di kerusi pembangunan modal insan ittew tapi takpelah, abam kan seorang yang bunsymp jadi abang akur sahaja dengan perintah yang abam dan seorang ‘ketua cawangan’ lain rasa macam tak masuk akal.

sekarang bukan dah fleksi ke? apa ke hilang akal buat camni?

dia tau la apa dia buat….ehehehe

tunggu lama sikit mesti abam dapat pusing satu bahagian dan rasa semua kerusi yang wujud…uhuhuh~

pagi tadi kena taichi hustle untuk hadir taklimat di jabkhidam. ada laa sembang-sembang sikit pasal butiran dan cara-cara nak membangunkan organisasi. ok lah, sebbaik junior di bawah relek je. junior yang satu lagi yang ganti kerusi abang lak terkinja lebih-lebih. rasa macam perkara-perkara yang encik kiki cuba tanamkan semasa tunggul terbaru kurang sakses…menyampah mak~

biarkanlah, yang penting abam dapat bubur lambuk kampung baru hari ni…

esok zafeera akan balik seri gombak….abam akan pastikan abam snap pics zafeera. owh, bercakap pasal zafeera, dia dah besar sedikit (malam ni genap 3 minggu usianya) dan dah pandai nyamuk-nyamuk (mengamuk dalam bahasa zafeera). dah pandai nak ajak orang lain main-main (pukul 2-3 pagi) dan dah pandai nak tendang-tendang kalau dia tension diperkotak-katikkan…uhuhu!

Advertisements

4 thoughts on “ketua cawangan

  1. Pingback: pusing-pusing « ramblings and photos of a lost mind

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s