kemenangan cahaya yang dilindungi tuhan

my dearest blog,

sesungguhnya struktur di atas macam tak betul tatabahasanya….uhuhu


memperkenalkan zafeera nuralesya…

owh, saya sibuk sekembalinya dari pejabat….owh, nak balik!

Advertisements

14 thoughts on “kemenangan cahaya yang dilindungi tuhan

  1. lil z,
    sowie auntie tak g tgk awak lagi. tak sempat la nak merentas KL. beezee le kunun..nanti eh auntie datang bawak pressie chomel untuk awak..mama dia sihat kan?kirim salam eh!

    congrats 🙂

  2. ahkon: oke..make sure pressie comel kaler pink..mama sihat, alhamdulillah.

    sindarellalalala (berapa byk la la): mekasih sebab cakap saya comel…tu lah, kan papa dah explain kat atas tu struktur ayat macam tak betul, auntie tak baca bebetul ke?

    ki: tq, auntie klynn…

    aishah: mama dgn papa panggil zafeera…wan dengan tok mummy n tok daddy panggil alesya.

  3. congrats.. tergeliats lidah menyebut nama li’l z in malay..

    hoho, i think she will always be li’l z to me 🙂 mama n papa tak kisah kan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s