perubahan

my dearest blog,

abang rasa abang dah berubah sekarang…

kenapa abang berubah?

dulu, bangun pagi sungguh liat nak ke pejabat. longlai je langkah awal pagi ittew. keluar lambat, sampai pejabat lagi 2-3 minit nak mula waktu peringkat ketiga.

sekarang, kul 6 dah segar…kul 7.15 dah keluar rumah padahal jarak rumah-pejabat lagi dekat dari sebelum, sampai pejabat belum pukul 8 lagi walaupun masih mengekalkan waktu peringkat ketiga.

dulu, masa lambat sungguh berlalu…sampai boring layan portal. lemau sungguh…

sekarang, tup tap tup tap…”eh, dah tengahari?” tup tap tup tap….”eh, lagu dah bunyi?”…portal pun dah jarang-jarang sangat jenguk. ‘perkataan tekan’ ni apatah lagi….

dulu, “owh, lagu dah bunyi….cabut”…

sekarang, “eh, lagu dah bunyi? tak sedar betul….”

dulu, buat draf ikut sukahatikepalahotakakulanakkarangmacammana…..orang lain yang nak sign, dia semak la nanti!

sekarang, “owh, ejaan ni tak betul…”, “ayat ni cam tak sesuai la saya tengok…”, “ok, seperti pindaan!” – abang yang tandatangan, kena laa ayat abang kan? ahaks!

owh yeah, lovin it! suka betul the tower ni….(dulu majestic building kan?). kenapa the tower? sebab ianya tinggi serta dari sini dapat lihat beberapa tower lain seperti kl tower dan klcc towerposh!

Advertisements

4 thoughts on “perubahan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s