hapdet!

my dearest blog,

alamak, jumaat habis suda! (ikut stacy sket!)

baru turun dari langit, dirgen nak tengok paper…ok, takyah datang weekend (selamat!)

orang atas tak bagi kata putus lagi…deng!

abang kena lebih rajin usaha kerja keras (motto mengarut zaman sekolah menengah)

mari kita ikut kata nadia….redah jer!


meredah api mampu ku buat….

Advertisements

5 thoughts on “hapdet!

  1. hmm…abang memang mantap menukarkan sesuatu fenomena untuk dipandang secara positif.

    bagus lah hapdet…dah lama tak baca celoteh abang. nak lepak di al nazmaju pun susah sekarang. bizi ajer.

  2. huhu. kite pun dh terikut2 ngan trademark stacy. alamak. terlebih suda! :p

    btw, rs mcm cantek lah plk gambar abg bomba tgh siram bangunan neh… kakak suka! šŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s