tahniah

my dearest blog,

abang nak ucapkan tahniah kepada sahabat-sahabat OZF yang telah selamat menerima surat kulapuk mereka. kepada yang belum terima, sabarlah…anda akan berkulapuk juga suatu masa nanti.

lek lek laa, baru kulapuk je bukan pangku pun. kalau pangku lain citer la duit mahsyuk…kehkehkeh~

tahniah juga kepada sahabat-sahabat yang bertukar. syukur, dapat jugak korang keluar.

selamat datang diucapkan kepada en. sani alif!

Advertisements

6 thoughts on “tahniah

  1. surat kulapukku belum sampai.

    walaupun tiada massyuk.. tapi surat itu besar ertinya pada aku. berdebar rasa mcm org nak bersunat lak.. eceh!!

    mende sani alif ni wei? payah betul nak tangkap akronim ko ni.

  2. gua tau ape sani alif ni. it’s Sony Alpha. Siut ajek. mahal tu kan? 😛

    terbaik kan?

    pergh. orang kaya ni. apsal lu can afford beli kamera, tp gua takleh afford ni? gaji lu banyak ke beb? haha.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s