hari yang selenga

my dearest blog,

“make time to attend to the details or errands that this day demands. get stuff done!”

in detail

“if you think you don’t have enough time to attend to the details or errands that this day demands, then you have to reorganize your day to make time. things have been left alone for too long, and they require your attention — you cannot put them off any longer. procrastination not only robs you of being productive, it robs you of a sense of accomplishment. you do yourself well when you do something that needs to be done, so roll up your sleeves and get going…”

pergh, macam pandai lak frenster ni teka apa yang sedang abikal hadapi di ketika ini. berkobar-kobar (kononnyer) membawak balik assignment ke rumah sewaktu cuti thaipusam tapi akhirnya las vegas jugak yang dilayan sepanjang hari.

kadang-kadang tu bukan sebab kita malas giler sampai taknak buat kerja yang melambak tapi sebab mood takde. camnelaa nak menghadap excel sepanjang hari kalau mood kureng aritu? satu lagi kalau macam-macam dugaan datang menimpa. peh, payah nak fokus dowh!

so, sekarang ni…keproduktivitian telah dicuri, pencapaian pun tak dapat dirasai. owh well, deng!

Advertisements

3 thoughts on “hari yang selenga

  1. >kadang-kadang tu bukan sebab kita malas giler sampai taknak buat kerja yang melambak tapi sebab mood takde

    ermmm alasan biasa tu…ahah…terpakai untuk semua peringkat pekerjaan tanpa mengira pangkat! šŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s