hari yang selenga

my dearest blog,

“make time to attend to the details or errands that this day demands. get stuff done!”

in detail

“if you think you don’t have enough time to attend to the details or errands that this day demands, then you have to reorganize your day to make time. things have been left alone for too long, and they require your attention — you cannot put them off any longer. procrastination not only robs you of being productive, it robs you of a sense of accomplishment. you do yourself well when you do something that needs to be done, so roll up your sleeves and get going…”

pergh, macam pandai lak frenster ni teka apa yang sedang abikal hadapi di ketika ini. berkobar-kobar (kononnyer) membawak balik assignment ke rumah sewaktu cuti thaipusam tapi akhirnya las vegas jugak yang dilayan sepanjang hari.

kadang-kadang tu bukan sebab kita malas giler sampai taknak buat kerja yang melambak tapi sebab mood takde. camnelaa nak menghadap excel sepanjang hari kalau mood kureng aritu? satu lagi kalau macam-macam dugaan datang menimpa. peh, payah nak fokus dowh!

so, sekarang ni…keproduktivitian telah dicuri, pencapaian pun tak dapat dirasai. owh well, deng!