terancang terlaksana terkantoi

my dearest blog,

sesungguhnya kita hanya mampu merancang namun tuhan jua yang menentukan…

tagline yang sangat sinonim sekiranya perancangan yang dirancang bagai nak rak sehingga tak tido malam gagal menjadi kenyataan.

abang bukan pesimis cuma sekadar ingin menjadi realist agar tidak terkontang-kanting mengejar arus.

biarlah, kita layan je arus mendatang itu minggu demi minggu…apa yang diorang nak minggu ni, siapkan minggu ni. yang minggu depan buat tak tahu dulu…dah sampai masa, baru pikir. jangan sampai terkantoi sudah la…

phewit! dah dekat kul 7 malam abang ada lagi kat majestic building ni! giler pawah!